
Vishay BC Components
Компанія BCcomponents (Beyschlag Centralab components) — провідний виробник пасивних електронних компонентів, що з’явився з підрозділу Philips Electronics Components у січні 1999 року. Vishay придбав BCcomponents у грудні 2002 року.
Beyschlag Centralab components розпочалася з одного чоловіка - доктора Фелікса Зандмана - та революційної технології. Від дискретних напівпровідників до пасивних компонентів; від найменшого діода до найпотужнішого конденсатора.
Компанія зробила знакову розробку декількох продуктів, які стали галузевими стандартами, таки як резистори SMD Mini-MELF (брендований Vishay Beyschlag) та ряд алюмінієвих конденсаторів з передовими температурними характеристиками. BCcomponents отримали статус бажаного та надійного постачальника для багатьох провідних світових електронних компаній. Разом з ними компанія BCcomponents забезпечує автоматизацію нового рівня на заводах, електрифікацію автомобілів, мережеві технології 5G та швидке розширення зв’язку інтарнету речей (IoT), тощо.
Перелік напрямів виробництва компанії:
- Конденсатори - алюмінієві
- Конденсатори - керамічні
- Конденсатори - плівкові
- Резистори, нерухомі - металева плівка
- Тримери
- Потенціометри
- Реостати
- Термістори
- Термістори PTC
- Термістори NTC
- Варистори
Колишній асортимент BCcomponents тепер розділений на Vishay Beyschlag та Vishay BCcomponents. Продукція фірми Vishay Beyschlag включає тонкоплівкові та вуглецеві плівкові MELF-резистори, тонкоплівкові та металокерамічні мікросхеми-резистори, а також свинцево-металеві плівкові та вуглецеві плівкові резистори. Останні розробки включають тонкоплівкові мікросхеми та запобіжники з тонкої та товстої плівки Продукція з фірмовими компонентами Vishay BC включає свинцеві металеві плівки та металеві глазурові резистори, нелінійні та змінні компоненти, а також керамічні, алюмінієві та плівкові конденсатори.
Завдяки НДДКР, виробництву, машинобудуванню, якості, збуту та маркетингу компанія BCcomponents створює найважливіші компоненти, що дозволяють винахідникам та новаторам створювати нові покоління продуктів у галузях: автомобільній, промисловій, споживчій, комп’ютерній, телекомунікаційній, військовій, аерокосмічній, та медичній.